Mary''' nu har jag (med hälp av P.S -inte photoshop-) fixat så vi kan kolla på svt.play os här i usa. fett värt

HEJ.

ändrade planer. Nästa helg springer jag 800m och 800meters sträckan i stafetten. Förhoppningvis kommer de bli 3 800:ingar då de är försök på 800a. :)) Därför skulle de blivit lite tufft att trycka in 1mile på de också. Så Silje tar över...
Såhär ska vi springa nästa helg...
800m: lilla pluttiga jag
1mile: Silje och Kristine
3000m: Kathleen, Sara och Klara
5000m: Silje
Stafett: Alex, Kristine, Sara och jag...
sen massa andra grenar såklart.. men jag har inte kolla på de andras event. (Verra har ont i höften)

Imorgon ska jag klippa mig. Det ska bli spännande... man får tydligen massage innan klippning, najs va.

Idag var de 16 grader och förra helgen var de snö här. Texas vädret är verkligen speciellt. "I came here for a reason.." var den vanligaste frasen när snön och temperaturen föll... :P

godnatt swe

ps. åk försiktigt till malmö i helgen.
ps2. lovisa jag vill se guld på 1500m!
ps3. jag vill se guld på 800m nästa helg också, lovisa :P
ps4. alltså en repris från förra året, tack :)

ja.. det är ju tydligen inne med portugal tema :)

söta små tvåor (ni kommer alltid vara ettor för mig dock):P:P


heta treor (kommer dock alltid vara tvåor för mig...) :P


DÖ SNYGGA ICKE LÖPARGYMNASIE ELEVER ANYMORE. (men kommer alltid vara treor för mig)

Kommentarer
Postat av: lovisa

ps. vi ska köra försiktigt

ps2,3,4. det var inga dåliga krav, men jag ska göra vad jag kan för att leva upp till dom :)

2010-02-19 @ 11:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />