Mary'' hellre Jacki än "hej jag är 28 men beter mig som 19"- Erika. (!!!!)

Hej,

jag och Klara har precis kollat klart på de 4 sista avsnitten på Paradise Hotel (PH). Jättetråkigt att de är slut nu!! Vad ska man nu sefram emot på tisdagar??? Döda kvällar efter megabanpass el??
     Marcus frågade mig för några dagar sedan om jag tyckte Cimon (i PH) var snygg. Jag sa nej, för jag har inte sett han från de snygga hållet innan, haha, och jag gillade dessutom inte han från början. Men idag på finalen, OMG då var han riktigt snygg. Han borde vunnit btw, han och Greta. Sötast ever! :D

 

Här har ni cimon och greta. Men här ser ju cimon ut som hej kom och hjälp mig. Jaja, vissa ser ju som sagt inte bra ut på bild *hrm*.



Annars då?
Livet handlar la bara inte om PH? OH NEJ. Idag har jag haft fullt upp. Imorgon kommer de vara lika fullt. Aajaaaj, hårt liv.
Puss på er swe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />