FIA - Torsdagkväll på hotellet

Vi hade en mellanlandning, det var då Jo gjorde det fina gästinlägget ;) När vi kom till hotellet så bytte vi om och gick till banan och körde uppvärmning och några stegringar.

I kväll käkade på en brasiliansk restaurang, det var supergott, buffe med massa spännande saker, alla var proppmätta efteråt. Jag bara åt och åt och åt. KK testade kycklinghjärta, när hon hade biten i munen säger M; Is it still beating? Haha såå taskigt, stackars KK fick panik och spottade ut biten.

L hjälpte mig med biologiquizzen så att jag fick 10/10 yiieeey!

I morgon springer vi försök på 800m vid fyra, så det blir mest chill och plugg före det :)


Så här såg vårt rum ut efter cirkus 5 minuter haha


Min hörna


A's hörna, haha hon är en expert på att sprida ut sig


Utsikten från vårt rum.
Nu ska jag hoppa in i en dusch sen blir det att zappa runt på tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />