FIA - Tjejkväll

I kväll kommer tjejerna från laget hem till oss och vi ska laga god mat och ha skoj :) Det var länge sen vi hade en tjejkväll så jag och Marianne bestämde oss för att fixa en, niiicceee!!

Min rygg har gjort riktigt ont i tre dagar nu, har inte kunnat träna. Gick till en kiropraktor igår och imorse för att fixa till det, ska tillbaka på måndag och få massage och sista tillrättning. Aaaj! Men jag sprang lite gräsdiagonaler idag och det kändes ändå helt okej :)

Vad länge sen det var jag skrev, vad har hänt sen sist. Hmm väääldigt mycket och väldigt lite!

Anyway... dags att städa rummet, höres böres!!


Ikväll blir det apples to apples, oooh yeeaah!!


Kommentarer
Postat av: Matte

Känns så konstigt när du skrev av du sprang gräsdiagonaler..det känns väldigt långt borta för oss i Sverige just nu :D

2010-02-13 @ 16:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />