FIA - Tankens kraft

Finner inga ord, går liksom bara inte.. Vad är det jag vill egentligen?

Gårdagens träningspass gjorde jag hejdundrandebra!!! Vi körde 6x200m med 30 sekunders vila, och på dom så hade jag: 28,28,28,29,30,31. Efter den fjärde fick vi 1 minuts vila mellan den nästsista och sista intervallen. Jag kände mig stark genom hela passet, lite syra på slutet bara men det är bara härligt. Mjölksyra är livet!

I dag körde jag lite lätt cykel och imorgon blir det några lätta 120 meters intervaller sen åker vi till conference. Vi har conference i helgen i New Mexico fre-lör, jag ska köra 800m sen är jag i poolen för 4x400m och distansrelayn så det är inte säkert att jag springer staffeterna men det finns en chans :) F M som går på BYO kommer att vara där, BYO (Utah) är våra största rivaler. GO AZTECS!

Nu är det läggdags,  men innan jag sover ska jag läsa lite ur min extra credit bok; born to run! Såå bra!


Bilder från 80 tals festen som var i lördags






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />