FIA - Lördag

Snart kommer Alma och hennes pojkvän och hämtar upp mig, Marianne och hennes bror som är här på besök. Vi ska åka till ucsd, ett annat universitet här i san diego, och kolla på alla som tävlar och heja på dom i regnet... Det regnar inte just nu men det finns några superdupermörkblåmoln på himlen och dm har lovat regn idag. Yees! Jag ska ta med min matteboken och göra matteläxan mellan loppen och hoppen och allt vad dom nu gör.

Vi kommer hem runt tre och då ska jag fixa min engelska essy och sen ska jag äta middag och plugga lite political science. Sen blir det party party, a,m,s har fixat ett 80 tals party, fett nice! Svenska killgänget som jag känner ville följa med och sen tror jag att C också ska följa med mig dit, såå det kommer att bli nice nice!

Ska fixa iordning min sallad som jag ska ta med mig nu, vi hörs sen! Pusssspusssss



Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />