Emmy - tävlingshelg i Boston

FREDAG: frukost på skolan, bussresa till Boston (typ 4 timmar) sedan så sprang jag 500m i det första heatet. Jag öppnade på 27, sprang 300m på 42.7 och sluttiden blev 1.17.50. Det var ett riktigt stökigt lopp och jag fick stanna upp flera gånger, samt gjorde några andra dumma misstag som att försöka gå om i kurvan och öppna alldeles för snabbt. efteråt var jag sjuuukt besviken för det kändes så JÄVLA bra i början av loppet och jag kände mig verkligen stark... ja ja inte hänga läpp, efter loppet så köpte jag världens godast vanilla chai på dunkin och sedan så kollade vi lite på resten av loppen innan vi åkte till hotellet och åt en väldigt sen middag på UNO's - det var sjuukt gott!!! resten av kvällen var chill, vi kolla film, snackade skit, åt kakor mitt i natten... väldigt roligt!!!
kan ju meddela att loppet var 40 min försenat så dum som jag var värmde jag upp i en timme coh 40 min... nästa stora tävling ska jag värma upp senare!!! det var helt sjuuukt med folk, killarna var 261 stycken på milen och det var 24 heat för tjejernas 400m... helt sjuukt med folk ---> I LOVE IT!!!!
här är en till video för att visa hur snabbt dom startade alla heaten, Andrea filmade 200m målgång och start. man hör inte så bra men jag säger iallafall i slutet att tjejerna kunde ha fortsatt springa så hade dom fått en 400m tid haha...
bilder från första dagen:
häftig utsikt från hotelrummet

LÖRDAG: lagfrukost, buss till hallen, sedan gick vi direkt till ett mysigt café som vi tillbringade 6 timmar på, vi pluggade, drack kaffe och pratade en massa strunt... ååh jag har saknat att sitta på café och bara mysa, samt att jag får mycket plugg gjort!! ska gå till starbucks oftare!! sedan var vi i hallen och kollade lite tävlingar, sedan väntade en låång bussresa tillbaka... min mp3's batteri tog slut så jag lånade M's, när den dog så lyssnade jag på J's men sedan ville hon lyssna själv så då lyssnade på T's!! tiden går verkligen mycket snabbare med musik!!
väl hemma så gick jag i princip och la mig på en gång, var helt sjuukt trött!
tror att det var över 20 heat för men 800m!! gaaalet med folk som sagt!!!

det har varit en jätterolig och bra helg i Boston, sprang helt ok och vet att jag har mycket mer att ge. fick inte visa det i helgen men det kommer.. och att jag var besviken efteråt så besviken att en av våra coacher satte sig ner och försökte trösta mig betyder bara att jag bryr mig mycket om det här ---> för det gör jag!!! jag ska springa sjuuukt snabbt en dag, och snart åker vi till Arizona och då ska jag springa häck utomhus -- LÄNGTAR!!!

Kommentarer
Postat av: Mum

Kul att ni filmar så vi oxå få se loppen :O)

Bra jobbat

2010-02-15 @ 15:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />