Emmy - sprang 500m idag, vann mitt heat, persade med ca en och en halv sekund!! och dessutom kvalificerade jag mig till ECAC nästa helg i Boston!!!


jag är så glad, sååå glad!!! 2.15.74!!!!

väntade med att kvalificera mig till sista helgen!!! lite struligt innan start, hade bland annat glömt min tävlingdräkt hemma på sängen, höll på att missa starten som dom hade skjutit fram till 15 min tidigare (det var tur att jag var i det andra heatet så jag hann springa över banan till starten haha)... känns sååå skönt att jag kvalificerade mig tillslut! ikväll har jag ätit på subway, och så köpte jag onyttigheter som jag har mumsat i mig. nu ska jag gå och sova.. upp tidigt och träna imorgon! en vecka kvar till ECAC, tre veckor kvar till första utomhustävlingen!!! nu kör vi!!!

föresten tack Siri för en mysig fikastund och för att du är bäääst på att peppa och hejja under lopp!! tack tack tack!!

Kommentarer
Postat av: Mum

NICE :O) !!!!!!!

2010-02-27 @ 06:41:13
Postat av: Sirran

Vad jag är glad för din skull emmy!

2010-02-27 @ 06:41:26
Postat av: Marianne

Du är BÄST!! Massor av kramar!

Postat av: DAD

Grattis! Go EMKO GO !!

2010-02-27 @ 10:11:53
Postat av: May-Len

GRATTIS Emmy, jättekul att du fixade kvalgränsen! Lycka till nästa helg.

Urskön bild!!

Kramar

2010-02-27 @ 18:48:17
Postat av: Mallan

Emmy! Jag är så himla glad, och stolt över dig! Du presterar när du verkligen behövde!! Puss

2010-02-27 @ 20:20:26
URL: http://manhattangirl.blogg.se/
Postat av: Andrea

Woho, G R Y M T Emmy! :D

Grattis! Hade velat se loppet, men själv satt jag på rummet med huvudet i en bok. Du kommer springa som en gasell i Boston!!

Puss!

2010-02-27 @ 21:02:07
URL: http://andreanyback.blogg.se/
Postat av: Emmy

TACK SÅ MYCKET TILL ER ALLA!!!!

2010-02-28 @ 02:17:11
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />