Emmy - MAAC vinnare på både kill och tjejsidan!!!

VI VANN VÅR CONFERENCE!!!! vi tjejer totalkrossade de andra tjejlagen medan killarna hade mer jämnare fajt...
Tävlingarna började sent, så vi var klara med allt tävlande vid 23.00 och då var det prisceremoni och lagfotografering.... efter tolv var vi hemma! då gjorde vi oss iordning för fest, men det framflyttades till ikväll stället.... så jag skypade med Fia ett tag och sedan gick jag och spelade video games haha fy fan vad läskigt spelet var man skulle skjuta en massa zombies... Jag har aldrig spelat förut så jag var helt excited och när jag skulle sova sen så hade jag svårt att somna haha!
idag ska vi snart äta brunch sedan ska vi åka in till stan. ikväll är det fest för att fira vår vinst... och imorgon ska jag plugga, plugga, plugga.... har en hel del att göra skolmässigt --> meeen det ska jag inte tänka på idag utan det tänker jag på imorgon ;)
(Bilder kommer senare, tog bilder men dom är på Malins kamera haha och tro mig dom är värda att vänta på haha kul hade vi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />