Emmy - lördag i new York

sovmorgon, åt brunch.

skype med Ida och Jossan

jag är ensam hela eftermiddagen för de andra är och tävlar i the Armory

det är kallt ute

jag läser i den här boken




nu ska jag göra allt man ska passa på att göra när roomisarna inte är hemma - dvs spela hööög musik och dansa omkring naken hahah

ikväll är det white-out party. har inga vita byxor, slutar nog med att jag går i mina gråa mjukisbyxor :P besök kommer vi också förmodligen få, svenskt besök från mitten av USA, många svenskar från olika delar av Sverige tillsammans i samma hus i New York denna lördagkväll. häftigt haha!!!!


Kommentarer
Postat av: Lena

haha så du dansar naken när du e ensam?;)



kommer det folk frånn mitten av usa, oklahoma kanske?!?

2010-02-07 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />