Emmy - lägger till ytterligare en bra dag i "bradagasken"

kom precis tillbaka från track partyt --> hade lika roligt som vanligt, vi spelade supermario (drinkandriving) jag var sääämst vilket alla var noga med att påpeka (men alla skrattade så underhållande måste min körning ändå ha varit haha), skitsnack (allmänt drama som alltid händer på fester, behöver inte vara dåligt utan snack om vem som strular med vem och vilka som får reda på vad osv), roliga sms, och såklart dans (när jag skulle gå så tog x och x mig och dansade sandwichdansen så jag blev kvar ett tag till dansandes med min jacka och väska)...

har varit med x på stan hela dagen, vi gick omkring på 34th street (mitt favoritställe) hittade btw dessutom Borders där nu (ÄÄÄLSKAR DEN AFFÄREN), efter shopping i alla braiga affärer där så gick vi till times square, åkte sedan till the village shoppade lite till och åt middag innan vi åkte tillbaka.
DET HAR VARIT EN LÅNG OCH ROLIG DAG!!! nu ska jag sova --> godnatt!!!!!
Blogg
life is a party and I am invited!

Kommentarer
Postat av: Tobias

VEM E X?

2010-02-21 @ 17:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />