Emmy - i know there is something going on

ja i morse när jag vaknade så kunde jag knappt öppna ögonen såå trött var jag. har känt mig nere hela dagen och trodde att det berodde på att jag vaknade på fel sida. vid lunchen frågades det hur jag mådde, jag svarade bra bara lite trött, då sa dom är du säker för du ser verkligen nere ut. under träningen så kom svaret till varför jag kände mig konstig. min kropp är inte helt hundra... sprang ett par intervaller, mådde typ illa och kände mig yr. avbröt passet och hoppas på att må bättre imorgon...


idag är det föresten ingen vanlig dag för idag är det Sirrans födelsedag! Grattis min söta vän --> du sprider härlig energi vart du än går !!! Jag och Andrea överaskade med ballonger och en söt liten teddybjörn idag på träningen( och vacker sång måste jag faktiskt få lov att tillägga haha!!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />