Emmy - efterlyser

eftersom mina kära medbloggerskor verkar har fått skrivkrampefterlyser jag nu läsare som skulle vilja skriva ett par rader här på bloggen. Jag vet att vi har haft några läsare som gästskrivare ett par gånger förut, om du har skrivit men vill skriva igen är du lika välkommen som dig som aldrig har skrivit ett gästinlägg..

förslag - Tobbe (du har faktiskt lovat ett inlägg), Majzaaan (skriver alltid lika flummigt), Tessan eller Frasse (vars bloggar inte längre uppdateras), Åfelia (tryck dina tassar på bokstäverna s a k n a r d i g), Jossan eller Ida (som jag vet läser bloggen ofta :P)  eller varför inte Malin eller Andrea (passa på att skriva och göra lite reklam för era bloggar)... förslagen kan bli många --> alla är välkomna, stora som små, unga som gamla!!!!

såååå skriv en kommentar om du är intresserad såååå fixar vi detta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />