Maryyy

Idag har varit dagen med stort V (väntan). Vi var 5 timmar i athletic department för att fixa med papper, kolla blodtryck, skador, leder, muskler, försäkringar, underskrifter, kontaktpersoner, ja allt. dessutom skulle alla sporter dit samtidigt typ så de var JÄDRANS MKT FOLK! Men många kuliga möten med folk man inte sett sen i våras :);)
.
Iaf, när de var över kröp jag hem i 41 graders värmen och smsade nu desperat hela min kontaktlista efter någon som kunde köra mig och Klara till vårat förråd för att hämta alla våra saker. Vi hade liksom noll grejer i vårt rum, inget att sova på, inget att torka sig med, inget att laga mat på och inget att äta maten som vi inte kunde laga på. Tillslut tog jag min var mitt sista kort en ny tjej i laget som hade bil. Och hon nappa direkt. So off we go, jag Klara och tjejen vi har glömt namnet på.
Under sker på storageroomet och alla grejer får plats i hennes bil/van. Vi sitter i fosterställning på vägen hem och lastar av allt, nu typ i 43 grader. Svetten rinner "något".
.
Jag och Klara ägnar kvällen åt att packa upp hela tjottarattet. UUUGGHH OCH STÖÖÖN! Nu är det klart, rummet ser fantastiskt ut och jag ser ut såhär...
...
vi ska upp klockan sex imorgon för att träna (jag har redan på mig träningskläder, fett redo;)) . NU BÖRJAR VARDAGEN!!! bye bye chillet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />