Maryy

Hejsan hoppsan.
.
Äntligen klar med min studiemedel ansökan till csn. Himla krångel med massa papper. Men jag hade snixet inne sen förra året. Har även skickat guide till Lovisa (som btw är på ambassade just nu) om hur hon ska göra det. :)
.
I förrgår var jag hare på 3000 m. Det gick fint, tycker jag iaf :) Höll tiderna jag skulle ha iaf. Kul att vara hare faktiskt. Funderar på att lägga om karriären till hare. Vad sägs? Träffade även massa gulliga och roliga friidrottare på Göteborgs GP, folk man inte sett på ett år liksom. Marcus var också hare där. Kanske borde bilda ett har par? heheh hehehe
.
Marcus klubb Hässelby bodde på scandic i Göteborg så jag fick också bo där med Marcus. Snällt av dom ju och mysigt för oss. :D
.
Idag ska vi åka upp till KARLSTAD FÖR JUNIOR SM!!!!!! wiihoo.
.
pusshej
.
Kolla in våra nöjda leenden!!! ;)
SNYGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />