Mary' 2 nätter kvar i swe

Tjaaoo,
.
ska krypa till kojs strax. Mitt golv är täckt med saker som jag ska ha med mig till "andra sidan" och jag har listor överallt med mer saker som ska med som jag ABSOLUT inte får glömma. En grej som jag ska ha med mig som jag inte hade med mig på förra resan till "andra sidan" är... VÅR KOKBOK. Ja, alltså... inte vår egen-gjorda kokbok utan den ni vet som heter så.
.

försökte hitta en bra bild, men de ville sig inte. However, den kommer behövas när jag och Klara utvecklar våra matlagningskunskaper. häähä

.

Imorgon ska jag bara äta leverpastej och svenskt lösgodis hela dagen. Snyft, kommer sakna de så mycket!!!!!!!!

.

'

MUMS MED LEVERPASTEJ!

.

Imorgon ska jag träffa dom här två skruttarna....


Kalle och...


Elin!!!!

.

snygga kläder från usa dom har på sig va? ;)

.

nattiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />