FIA - Shake it

Kom precis hem från sthlm där vi har varit på spelning... Calle Real, ett jättebra salsaband, spelade på scenen som ung 08 har byggt upp på Gustav Adolfs torg, det var riktigt nice! Det var massa folk i publiken som dansade och jag blev uppbjuden att dansa två gånger, jag kan verkligen inte stegen men försökte hänga med så gott det gick :) Det var en riktigt lyckad spelning och det var himlans roligt att träffa Natta igen, som jag inte har hunnit med att träffa så mycket den här sommaren eftersom hon har spenderat mesta tiden utav sommaren i spanien med sin pojkvän, olala! Dom är så söta tillsammans :)

I dag var det egentligen meningen att jag och Emmy skulle åka till farmor och Göte i stugan, men bilen pajade imorse så den är inne på lagning, väldigt tråkigt! Jag hade sett fram emot några lugna dagar i stugan... Istället åkte jag och Emmy ner på stan och klippte oss och fixade nya pass! Sen åkte vi hem och lagade köttfärspaj, den blev väldigt lyckad!

Den här sommaren har gått alldeles för fort, snart åker jag tillbaka och det känns lite jobbigt faktiskt att lämna alla här hemma :(  Men det har varit en toppenbra sommar, massa roligheter och än är den inte slut, två veckor kvar och sen åker jag tillbaka till undebara San Diego, oh yeeaaah!

Såg btw att det är många bra artister som kommer att spela i kungsträdgården på lördag! Kanske blir att man åker dit och lyssnar lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />