Meeary

Om jag nångång (väldigt väldigt sällan) inte får någon blogg inspiration går jag bara in och läser HÄR! Och vips så kommer inspirationen tillbaka.

Glömde nyss bort att jag kokade ägg. Jag glömmer alltid att jag kokar ägg, för de tar så himlans lång tid (hårkokt) och jag pallar inte stå å glo på kastrullen i 10 min.

Nu ska jag läsa om nederbörd (precipitation) i metrologinboken. Kan de bli roligare än så? :S



så såg jag ut förra torsdagen innan träningen. FETT VIKTIGT FÖR ER ATT VETA!!!


Så här ser jag ut just nu. ganska uppsvälld och taggad för metrologi.

puss

Kommentarer
Postat av: klara

gott med hårkokt ägg... :S

2010-04-06 @ 19:40:16
Postat av: Maryy

JAG MENADE HÅRDKOKT!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />