Maryyy- terräng SM

KAN INTE FATTA ATT TERRÄNG SM ÄR I HELGEN!!!!!!! åååhhh, fett med kul!!!!

kul att de är i Borås (=staden där det alltid regnar. haha).

I F19 är inte min favvo Lovisa med så då vet jag inte vem jag ska heja på. :S
I K22 hejar jag på NATHALIE ROHLEEEEEEN!!!! Fast å andra sidan tror jag att jag hejar mer på Örnen (lena örn).

I P19 hejar jag på han den där som heter Marcus. FAST det skulle vara roligare på Filip Johansson (sävedalare) vann!! :)) FAST roligast skulle vara om Thomas Hultgren (ludvika) vann. Det skulle göra min vecka :)
I M22 bryr jag mig ärligt talat inte. Alla springer som galningar där ändå.


Filip och min favvo Karin förra vintern på vår resa till Skottland. SÖTA :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />