Maryy

Godkväll. strax slut på måndagen.

Idag åkte vi fyra Daniel House tjejer och shoppade mat tillsammans! (Sarizz, Klarizz, Verrizz och jag) Det har aldrig hänt innan att vi fyra har gjort det samtidigt!!!!! Så de var fett exciting! ;D
Sen va ja med mina nya econ kompis LUCIA (japp, precis som den 13 dec). Vi gjorde lite econquizz och lekte smarta.

Imorgon har jag NADA skola. Min metrologilärare va upptagen på Fox news så vi får plugga hemma. Chill. Jag ska hänga på skype om de blir moln och vid poolen om det blir sol. Yepp.

Visade bag-in-da-box låten för Verra idag. Hon tyckte inte om den så mkt. :((

minns ni den??


och en liten bild så ni inte blir uttråkade.. hööööäää


Japp, det är min nya favvo frilla. Skönt att inte ha allt hår i ansiktet förstår ni... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />