Mary

Veckans träning har än så länge sett ut såhär (OHJA, jag vet att ni innerst inne vill läsa hur vi springa sönder oss här i Amerikat -vilket vi inte gör-)

Måndag:
12 min jogg
häckskolning+löpskolning
4x100 m stegringar
6x150 m med gåvila runt till starten. Ska öka farten efter varje 50 meter, med ca ½sek snabbare på varje 50 metare.
12 nerjogg
Abs (bålstyrka) ca 20 min
stretch
isbad

Tisdag:
AM: 25 min jogg + styrka i gymmet (ca 1h)
PM: 12 min jogg
häckskolning + löpskolning
4x100 m stegringar
4x3x300m med 2 min vila och 5 min seriepaus. snitt tid på 49,5.
12 min nerjogg
stretch
contrast bad (mixar mellan varm och isbadet)

Ondag:
VILA
(+ active relaese teraphy -ART- de trycker där man är stel och knäcker till en om man är sne)

resten av veckan kommer när flera dagar har gått...


fett snygg man va i Stanford dååraa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />