Mary' pluggelipluggis

Hej å hopp.

Sitter i bibblan och degar. Eftersom jag nu nämde det tråkiga ordet "bibliotek" kan jag lika väl fortsätta på det ämnet. I ett bibliotek så pluggar man (eh oftast) och vi har exakt 8 dagar kvar i skolan innan FINAL VECKAN STARTAR!!!! (neeeeeeej, jag kommer döööööö).

Här är de klasser jag läser nu och som alla är inne på slutspurten!

Matematik:
Har sista provet imorgon. Tänker inte göra final provet för betyget man får där ersätter hon bara med betyget på de sämsta provet man har gjort i klassen. Och eftersom jag har fått mellan 97-100 på alla så är jag lätt värd ett A (vi får se hur de går imån först dock)

Engelska:
Oral presentation fick jag A på. Så nu har jag bara ett mega research papper att skriva till nästa fredag. Skriver om fördelar med att study abroad. :)

Ekonomi:
Bara final provet kvar. Ska plugga som tusan till de, måste få bra på det.

Metrologi:
Lämnade in sista labben idag. Så nu är det bara final kvar där också. Den kommer vara på alla kapitel vi har haft. Maffigt.

Musik (art of listening):
Ett megabauta uppsats ska jag skriva till nästa fredag. Sen har vi en mega final också. Usch och fy. Ämnet jag ser minst fram emot att plugga.

That's it. ehhh....


här inne sitter jag.
fast jag brukar sitta en del utanför också.. för de har trådlöst internett ute också (+bord och stolar). fett med najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />