Mary

Hela min släkt är inloggade på skype utan mina paranteser! Hmm. Men jag har läst de ni har mejlat och jag skrev värsta långt men sen loggades jag ut från telia så då orkade jag inte skriva om. :(

TILL ALLA ANDRA:
Idag ska vi till tävlingen och kolla på våra kastare och se när alla proffsen springer på tävlingen. Kommer bli fett häftigt med grymma lopp! Inspirerande till tusen ju! Vi åker inte tillbaka till Dallas fören imorgon. Lika bra det... för de regnar tydligen floder i Texas just nu.

Nu tvingar Klara oss ner i poolen. SÅ HIMLA JOBBIGT ATT HÄNGA I POOLEN HELA TIDEN. (not)


jamen hallå där

Kommentarer
Postat av: V

Jeg ser ikke noe regn :)

2010-04-17 @ 22:57:08
Postat av: Anonym

Fin bild! sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />