Mary

Klara och Sara tog min dator för att kolla på "make it or break it" så det enda jag kunde göra var att städa mitt rum. Så nu är det SUPERNAJS! Jag kan se golv, skrivbord, säng, gaderob, etc IGEN! Sjukt fett med najs!

...
nu har Verra och Sara har krupit till kojs, medans jag och Klariz roar oss på spotify. heehhehee.

IMORGON ska de solas som aldrig förr. Efter en helg med moln är vi nu fett med taggade för poolen. Därför planeras hela dagen runt de gyllende soltimmarna. Telefonen går varm om vilka som ska vara var, när och hur. Väskor packas med nyaste bikinin så man alltid är förberedd för att pressa. Jordgubbar, meloner och vindruvor ligger och väntar i kylen. Alla är taggade på att pressa efter moln-dagar! haha (ps, vi har dock forfarande skola..)



he he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />