Marrrrry' dag 1 i L.A

Jag är så mätt så jag dör. typ. Jag och Klara gjorde "världens smartaste grej" när vi var ute och åt middag idag. Klara hade nån pasta rätt och jag nån potatis/kyckling rätt. Så när vi hade ätit upp hälften på tallriken då känner man sig ju alltid lite trött på smaken så då BYTTE VI TALLRIK! De var fett gott så mina smaklökar jublade! Prova gärna själva. tssshhh

Imorgon har vi chill dag, bara Klara, Monika och några kastare som tävlar. Jag har inte bestämt mig om jag ska plugga eller jobba på brännan här i L.A. Svårt val.

Idag blev jag plåtad med en varg i knät. Hehe. Bilder får ni se när vi återvänder till Dallas. :P

puussshhhhej!



Me and sweet vaniljeee <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />