FIA - Tisdag

Bara 4 veckor kvar i skolan, snart kommer alla jobbiga finals och slutuppsatser. Blää! Jag fick tillbaka mitt matteresultat idag, vilket inte var så toppenbra så nu blir det att råplugga matte i fyra veckor, varje dag! Oh yeah!
Det har hänt massa sen sist! Jag har träffat Mary, tävlat och persat på 1500m. Mitt nya pers är 4.37.11. Jag har träffat världens underbaraste som gör mig superduperglad. Han är underbar <3  Solen skiner och jag njuter av att jag har världens bästa kompisar.

Nu måste jag fortsätta plugga, jag har två midterms imorgon sen hard hard träning. Biologi och geografiprov bläää!!! Nu ska jag läsa om vulkaner och sen måste jag försöka sätta igång med biologin som är supersvår massa knasiga ord hahaha....


Lalalala


Kommentarer
Postat av: Mum

Men nyheten var ju gammal ...visste redan ;)

hejja Fia Lotta Larsson...

2010-04-21 @ 23:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />