FIA - Lördag means saturday

Gårdagens shopping med tjejerna var väldans trevligt! I dag ska jag spendera dagen med min blivande man, haha nej skojja men det känns nästan som det så fort som det går just nu. Allt är för bra för att vara sant, helt underbart bra <3 Och för er som inte förstod skämtet, det var ett skämt, ja ska omformulera mig. Jag ska spendera dagen med en person som gör mig riktigt glad <3

I kväll är det party, tjejerna vill att jag ska med för tydligen ska ALLA dit. Any ways jag ska försöka skriva lite på min essay nu innan han kommer.... Peace out!



Don't look at my face hahaha

Dog is the new horse

GRRR

Yiieeeyyy

Henna tattoo

Jo looking american with her new manshirt, COOOL!!!


Kommentarer
Postat av: dad

Kom ihåg att han måste anhålla om din hand hos mig först annars blir det inget bröllopet. Vi är ju lite "old fashioned" som du vet ;-)

2010-04-25 @ 09:07:37
Postat av: Sanna

Mig lurar du inte , vem är HAN?

Postat av: mum

missa skype igår...men men jag få habla espanol ngn annan dag ;)

2010-04-25 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />