FIA - Jordbävning i San Diego

WOOOWWW!!! Jag har upplevt en jordbävning för första gången, det var sccaarrryyy!!! Det var en stor och sen  två efterskalv, den största mätte 7.2

Jag, C och C var på väg hem från starbucks när vi kände att marken skakade, vi flyttade från platsen för vi trodde att det bara var på den platsen, men neej det skakade överallt. Bilarna som stod parkerade skakade och folk sprang ut från sina hus. Ohh woow the var en upplevelse jag kommer komma ihåg länge!

Vi mår bra, sista dagen på springbreak. Killarna är över och vi spelar xbox, basket och friidrottsspel. Vi har ätit burritos på mexicanska grillen på gatan mitt emot och sen har jag sprungit distans med Chris. Det har varit, och kommer att fortsätta vara, en bra dag!!!




It was goooodd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />