Emmy - sluta blogga?

jag tycker om det men känner samtidigt att jag inte vill fortsätta... Fiemma har bloggat tillsammans i över tre år... vore faktiskt lite trist att sluta nu. men samtidigt kanske det är dags att sluta?
eller ska jag starta en egen blogg så att jag slipper irritera mig på massinlägg från mina bloggkompanjoner ;)
Älskar Fiemma men all good things have to come to an end....
fortsätter blogga till sommaren... sedan får jag se hur jag gör! Känns som att man lägger ner så mycket tid på något utan att egentligen få någonting tillbaka. kanske ska starta en blogg med lösenord för då kan jag skriva precis vad jag vill och kontrollera vilka som får ta del av mina tankar och bilder... vi får se hur det blir!!!

Kommentarer
Postat av: Tobias

DU FORTSÄTTER!

2010-04-28 @ 12:27:56
Postat av: Anonym

You belong together :)

2010-04-28 @ 13:47:51
Postat av: Mary

:'(

2010-04-28 @ 14:19:16
Postat av: Linnea

Sluta Emmy

2010-04-28 @ 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />