Emmy - girls night in Cherry Hill

Följde med Meghan efter tävlingen i lördags, vi (jag, Andrea, Lissa och Kelsey) åkte hem till henne, tog en dusch sedan åkte vi till en italiensk restaurang och åt middag tillsammans med hennes föräldrar. Sedan åkte vi till en supermysig gammeldags glassbar, åt en Skookie (nygräddad chocolate chip cookie med två glasskulor, grädde och sås) vilket var himmelskt gott, sedan åkte vi tillbaka och hoppade ner i deras utomhus-jacuzzi, lyssnade på musik, drack lemonade och hade kul. Efter badningen var vi alla helt slut, så istället för att göra det vi hade tänkt göra så bäddade vi iordning och la oss och kollade på New Moon.

söndag - vaknade till lukten av mat, Meghans pappa stod och hade varit och köpt bagels, och stod och stekte bacon och egg, Meghans mamma gjorde chocolate chip pancakes till us och det var en väldigt väldigt god och maffig söndagsfrukost. Efter frukosten så sa Meghans mamma att hon hade bokat in en tid för alla oss fem på nagelsalongen, vi skulle få pedikyr och manikyr. Jag har aldrig fått det gjort förut så jag vart helt excited haha. Det var underbart att få behandling på fötter och händer, så nu har jag vackert rosamålade naglar.

Tyvärr var vi tvugna att åka tillbaka rätt tidigt på söndagen för att vi hade gruppprojekt att göra... ville inte tillbaka till vardagen när vi var i på besök i Cherry Hill och blev behandlade som prinsessor!!!



we had a great time :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />