Maryyyy' snart fredagsmys

Hajdiho!

Har precis haft reveiw for health psycholigy examen pa tisdag. Jada, jag larde mig nagot iaf. Nu vet jag var jag ska rikta in mitt pluggande. :)
Men nu ar jag pa Fondrens Sience Library. Mitt favorit bibliotek. Det ligger typ 200 meter fran dar vi bor och det ar aslugnt och skont att plugga har. Ska gora min engelska laxa for iman. Om jag skulle gjort den i lagenheten skulle de tagit 2 timmar, men har tar det typ en kvart. Snacka om effektivitet va?

Nu ska jag satta igang. Hoppas ni sover sott dar hemma. :)

Poss!



Sahar ser huset ut fran framsidan. Snyggt va? :) (undra vem som har donerat detta hus?)

George Bush har donerat ett nytt biblotek hit till campus. Coolt va. Han ar ju fran Dallas el Texas el natt. De haller pa att bygga de nu. Ni ser gangen fram till biblioteket. Den har George Bush donerat for hans fru Laura, sa den heter "Laura Bush Promenade". Tankte ni ville veta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />