Maryyy' wellness hit och wellness dit.

Hej skruttar.

Har precis skrivit klart "my wellness perspective/what wellness means to me". Och den blev superduper bra! Den ska vara inne torsdag kvall sa jag ar langt fore i planeringen. Dessutom fick jag 50/50 pa economi quizzet, (tack vare tutoring killen Mike <--- traffar han en gang varje vecka :P). Nasta tisdag har jag physology health exam, det kommer bli hemskt hemskt hemskt. Det ar fyra kapitel som innehaller 50% ord som jag aldrig har sett innan. Idag upptackte jag att tobacco betyder tobak. Jag har trott att de har pratat om tabasco hela tiden, sa jag ba; hur kan de vara sa farligt (???). hehe. 
           
Annars ar de ganska lungt i skolan. Matten fortsatter i Matte B anda (jag gor fortfarande laxorna pa lektionerna) och i engelskan borjar vi skriva om essay. Jag ska jamfora fordelarna att bo i dorms vs apartment om man ar en itnernationell student. Spannande. NOT.

Nu ska jag lamna mitt alskade biblotek och dra mig hem till sangen.

Pusselipuss.


Wellness ar indelat i sju delar. Jag tycker physical, emotional och social ar viktigast. Men strax efter kommer environmental. Jaja, vem bryr sig egentligen. For mig ar wellness = healthy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />