Maryyy' Lite mer bilder.

Boulevard bilder!!

Nästan alla norskor och jag ;)

It's not easy being a hottie. De hade jag omedvetet på min väska ett tag.
Ibland är det svårt att förstå norska vs svenska. =P (silje och sara)
Pony Up, girls. (dom gör smu-grejen.. jag vet, knäppt)

Lauren har världens sötaste lilla hund. Uuuuurgullig. :D

Här tuggar man tuggomi 24/7. Alla färger och smaker. (Formerna är dock långa, platta, rektangulära)

Sen gick vi på den sjukt roliga matchen. Amerikansk fotboll. Herregud säger jag bara. Vadå sport?

Hej fejksmajl mary.
I bakgrunden ser ni Aasha, hon är också med i XC-teamet! =D


Puss på lilla smu hästen. Peruna potatis.


Sen gick vi och de hembakta kakorna (i burken) hem till Kristine och Monika.

 Sen tog bilderna slut. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />