Maryyy' Grattis MONIKA 20 år =D

Godkväll SWE!

VI VANN TÄVLINGEN!! Vi är så kämpegrymma!! ;)

Alla i laget sprang förutom...
Megan (sjuk)
Veronika (hennes ncca sak är inte godkänd än)
Monika (födelsedagsbarnet idag, hon är skadad i ryggen -ska springa om en månad igen)
Silje (hon tränar på lite för hon var med på VM I BERLING I 3000 METER HINDER!!)

Jag kom fyra på tiden 11.42 typ (2miles var det = 3200 m)


Jag har precis hjälpt Marcus till hans matteprov på måndag (MVG HERE WE COME!!)


Snar börjar alla festligeheter på Boulevard innan den stora fotbollsmatchen. Alla smu:are ska ha vitt på sig har de mejlat ut. (=S) Jag ska ha min vita klänning!! =D



Later aligater.


krabba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />