Maryyy'' asså palla att ha 3 mejladresser!!!

Hej.

Såhär ser de ut när jag startar datan. Vad jag gör åså.

1. Startar skype. Kollar vilja som är inne och ringer nån.
2. Kollar fiemma.
3. Kollar min telia mejl.
4. Kollar min hotmail.
5. Kollar min smu mejl.
6. Kollar bymade.
5. Går in på blogg.se och bloggar.
6. Ringer nån ny på skype.
7. Kollar andra tråkiga bloggar som bloggar om tråkiga saker. :P
 
Ja, men facebook då? tänker säkert ni. Jaja, den går jag in på på kvällen precis innan jag ska sova. Men det är bara för att sköta om min farm på FARMVILLE =P hahah.


Nu måste jag duscha. Idag har vi kört 1000metare på träningen. SHIT POMMES vad vi svettades...



Kristine sweety

Kommentarer
Postat av: Fiem mum

GRATTIS MARY PÅ FÖDELSEDAGEN!!! 19 den 090909, coolers...

2009-09-09 @ 00:04:02
Postat av: Anonym

Ja, visst är FarmVille beroendeframkallande! Jag sitter också en stund precis innan sänggående, vilket förstås resulterar i att jag somnar alldeles för sent... Men hey, man måste ju hjälpa alla grannar samt skörda innan allt vissnar!

2009-09-10 @ 17:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />