Maryy' S to the M, M to the U! SMU! SMU! Gooo Mustangs. (varan hejaramsa innan start)

hej hopp.

Om en vecka har vi landat med flyget i Chicago for att springa en XC tavling. OH MY! Det kommer bli superduper roligt och jag langtar enormt mycket. Alskar att aka ivag for att tavla. Mer taggande da. Erkann?

Men for att jag ska kunna vara social nasta helg maste jag plugga aset av mig denna helg. For veckan efter har jag economiprov och eng paper grej. Det galler att planera assa.

Idag har vi kort ett roligt backpass. Jag alskar backpass!!!! Sen korde jag och Sara contrast i is vs hot badet. Contrast = 5 min i kalla, 3min i varma, 5 min i kalla, 3 min i varma, 5 min i kalla. (sen kor vi 1 min i varma for att vi forfrysa), det tar fett lang tid men det ar skont! :)

Simma lungt!
/Mary



Ett hus i Chicago. Det ser ut som de har harmat Turning Torsow i Malmo. El ar de tvartom? :S

ps. vi ska vara en bit utanfor Chicago och tavla, men vi ska sova i Chicago and do the city! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />