Mary' Vem ska man nu hälsa på först hos Koskinen när inte Kajsa är där?

Efter skolan ska jag rusa hem och slänga i mig min lunch innan vi kastar oss på cyklarna och åker ner till vanen. :P

Vi ska och tävla en 5 km tävling på lördag. Så vi ska sova över där. Vi blir inte så många den här gången. Inte så "viktig" tävling. Det ska bli spännande, jag känner mig i bättre form än förra helgen. Och här kommer det vara mycket mer folk. NAJS. =)

Jaja, nu ska jag packa de sista innan jag ska ner till Interntional Office för att skriva ut ett arbete. sen skola.

Puss och kram skumbanan.


Dallas Hall.
här har jag engelska och health psychologi.

Kommentarer
Postat av: lenis

lycka till på loppet:)



har en fråga till som jag aldrig förstod när jag var där. varför har de heltäckningsmattor överallt i lägenheter o hus?

frågade iofs aldri nån heller..



och en till. när ska sara skaffa blogg? känner hon pressen?

2009-09-12 @ 13:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />