Mary!!! mandag mandag mandag; kl ar 10.40 time to go up.

Tjo.

Sitter pa bibban och har kollat igenom mitt economi quizz. Kristine dok upp har ocksa och skramde livet ur mig.

idag blir en lang dag. a jag har anda hunnit med att trana, duscha, ata frukost, handla mat och ja.. typ de. Nu har jag tre lektioner. eco, math, o eng. soft soft. sen blir de lunch, lite skype, plugga plugga. gora biffar. ata biffar. lite disney channel (viktigt), sen tutoring i economi, sen tutoring i healt psy (blaa). Sen hem och skota om min farm pa farmville (de gar bra nu). sen sova kl 10.00 pm.

Sen blir de tisdag. A sen onsdag etc...

jaja, men hej sa lange da.


en bild fran nan sida nar jag sokte pa economi. jaja.


Kommentarer
Postat av: felicia

Heellu! Tänkte bara säga att jag läste i dagens metro att flera tjejer har börjat skolka för att de bla måste sköta om sin farmville! Eftersom det är en av dina "att göra" så vill jag bara varna dig innan det går för långt hehe ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />