Mary' Idag skulle vi firat 10 månader....

Hej.

Vi körde 15 km snabbare än förra veckan. Vi skulle hålla 8 min på varje mile markering. Och de gjorde jag (och Sara) =) Alltså kom vi runt på 72 min istället för 75. Najs. Det var SÅÅÅ mycket lättare än förra veckan och ändå så tävlade vi igår och jag sov bara 5 timmar för Veronika trodde vi skulle träna halv sju så hon väckte oss då (vi tränar halv åtta på helgerna :P). Hehe.

Nu lyssnar jag på Johan Palm på spotify.
Jag och Lollo överlistade systemet. För man får bara "resa" med spotify i 2 veckor. Och de har inte gratis veriationen i usa (den med reklam). Men om nån i swe loggar in på min spotify en gång varannan vecka så är de som att jag kommer hem och sen åker iväg två veckor igen. SÅ JÄDRANS SMART, erkän :P



hehehe :P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sanna musto saknar

Postat av: Karin

Ååååh! Det är ju feting smart! Jag har varit lite depp för att Spotify inte finns här!

Igår va jag på ett mall utanför Houston, och jag såg Dallasskylten på motorvägen, fyyy bubblan vad jag fick en Marysaknad då!

Jag kom hit i tisdags men har ännu inte internet "på riktigt"...

Love ya!

2009-09-06 @ 23:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />