Mary' Gissa vem.

Det ska börja en ny svensk löpartjej i januari här på SMU (Dallas), men vem kan det vara? =O

Alla utom Emmy och Fia får gissa ;)



Petra Kihlberg kanske?
 (Till vänster; för dom som inte fattar att det är jag och Mikael till höger)

Eller varför inte Klara Bodinsson som gömmer sig under mitt underbara hår.

Kanske talangen Linn Nilsson som sprang snabbare än någonsin i sommar??

Eller varför inte vår allas Nathalie Tolvers???

Eller det kanske är Nathalie Rohlen!???

ja, nån är det iaf. Den som gissar rätt sist får en gratis resa till Dallas. SMU bjuder.

Kommentarer
Postat av: fiem mjm

Rohlen

2009-09-29 @ 06:28:21
Postat av: L

KLARA

2009-09-29 @ 09:51:35
Postat av: Klara

haha! :D

2009-09-29 @ 21:15:45
Postat av: Micke

roooooooohlen oO

Postat av: Lena

jag gissar på Klara:)

eeeerkänn jag har rätt

2009-10-02 @ 09:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />