Mary' Det är 8st i track and XC team som fyller år i September. Coolt.

Haj,

just hemkommen från Kristine. George körde mig. Vi har varit och ätit supergod middag, sen kollade vi på en knäpp film och sen kom det lite tennisspelare åså. Men men, (Sara och Veronika sover.) Det är så knäppt när man har pratar engelska några timmar, då tänker jag på engelska hela tiden. En natt drömde jag på engelska, det var riktigt knäppt.

Åh, jag måste berätta typ för 2 veckor sedan när vi firade Monikas b-day. Då stod jag och pratade med en svensk tennisspelare. Men vi pratade engelska med varandra. Fråga mig inte varför, trodde väll att någon lyssnade på oss. Men sen så kom la han på att ingen lyssnade och började istället prata på svenska. Jag ba: What? What did you say? And like: Huh? Jag fattade ingenting verkligen. Sen plötsligt slog det mig att han pratade svenska. Hahah, DET VAR WEIRD!



Godnatt kära läsare som bara bli fler för var dag. Om ni undrar något, så fråga bara. Vi svarar på ALLT! El hur girls ;)


såhär ser de ut när man springer genom regnet till bilen i Dallas. Fast nu verkar solen var tillbaka. Saknat den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />