Mary

Vad jag har gjort som 18 åring!

- Haft en superbra terräng säsong. Där jag bla sprang JEM terräng
- Blev tillsammans med en underbar kille (mac).
- Firade nyår i gbg med mina allra bästa vänner :D
- Persade på 1500 m.
- Åkte Tjejvasan.
- Gjorde SAT testet för usa
- Gjorde toefl testet för usa
- Klarade gymnsasiet utan ett enda G.
- Tog körkort.
- Flyttade ifrån mitt älskade Löpargymnasium. :(
- Tog studenten.
- Hade världens sämsta utomhussäsong.
- Hade en rolig sommar (med dåliga tävlingar :P)
- Blev helt klar för att åka till USA.
- Flyttade hemmifrån för andra gånger (1:a löpet, 2:a dallas).

Typ de.



Vad ska jag göra som 19-åring då?
- Få svininfluensan.
- Få en stressis.
- Bli tjock. (riktigt sådär texas tjock)
- Gömma mig när de har brandövning i huset så att dom måste göra om de någon annan natt.
- Rymma till Emmy när vi åker till Washington och tävlar i vinter.
- Vinna ncaa terräng, inomhus och utomhus (alla medel och lång grenar!).
- Lära känna alla på campus.
- Lära mig prata flytande kinesiska (min eng är full med kineser).
- Få A i alla ämnen.
- Lära mig alla regler i amerikans fotboll.
- Köpa en bauta bil så jag inte känner mig utstött.
- Tatuera "mary is the shit" över hela ryggen. Typsnitt Arial
- Göra slut på en månads scholarship bidrag på en dag. (423 dollar.)

Kanske nått mer, får se om jag hinner.


Såhär ser min cykel ut. söt va? :) 79 dollar. rena rånet.
(ja, jag har shorts under)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />