JO - Vattenmelon

GUUD VAD GOTT DET ÄR MED VATTENMELON!!!

Vi har alltid vattenmelon här hemma, jag mumsar på melon just nu faktiskt, det är så himlans gott! Sen har jag ett stort glas med isvatten, kan inte bli mycket bättre. Klockan är halv tolv, min lektion slutade för en timme sen, efter lektionen gick jag och lämnade tillbaka ett par shorts och sen gick jag och lämnade mina slutbetyg från gymnasiet(som jag fick på posten igår). Nu är jag hemma igen, mitt rum ser ut som en bombnedslag och jag orkar inte ta tag i det. Någon som har lust att åka till San Diego och hjälpa mig att städa? Haaa!

Jag har bara en lektion på tisdagar och torsdagar, men nästa vecka drar geometrilektionerna igång så då kommer jag att ha två... Idag fick jag 5 points på min bibelkurs för att jag såg att det stog wife i bibeln och läraren sa att eva inte var adams fru. Haha det lönar sig att vara uppmärksam ;)

Nu ska jag plugga matte, ska gå igenom de sista sidorna från kapitel ett och sen ska jag läsa historia till morgondagens lektion. Runt två ska jag cykla till studyhall och joina Chris för tre timmars plugg där, jag ska fortsätta med min matte och göra blandade övningar från kapitel 1 som vi har prov på imorgon.

Studyhall är för nya athletes, vi måste logga in och sitta i athlete center och plugga 8 timmar per vecka.fett nice.

Juuuste, jag måste ringa min mentor, hon skulle ha ringt mig förra veckan men det gjorde hon ju inte så jag måste ringa och presentera mig och boka en tid med henne. det ska jag göra nu innan jag sätter igång med matten. CIAOOO


mohahahaha

Jag ringde min mentor och jag ska träffa henne imorgon efter min sista lektion. Hon verkade riktigt trevlig :)


Kommentarer
Postat av: fie mum

Nice :O)

2009-09-09 @ 10:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />