FIA - U svängar

Vi kollade precis klart på hyrfilmen obsessed, den var fan creepy! Någon tjej som blir helt besatt av sin chef på jobbet.

Jag mår inte bra, jag mår illa, har ont i halsen och feber typ. Jag vill sova men jag vill inte bli lämnad ensam. Dom andra ska på fest snart, jag måste nog följa med. Jag kommer vara tråkig stå i ett hörn. Jag vägrar dansa. Jag vill sova. Kommer nog stanna kvar och sova. Jag skulle på fest hos killen som jag träffade i veckan men han skulle höra av sig om det blev fest men han har inte hört av sig så antagligen blev det ingen fest eller så glömde han att höra av sig. Killar!  Jag som vinkade till honom idag under loppet..

Mina vader gör superduperont efter dagens tävling. vilken spurt ;) haha

Kul grej att man blir missförstådd like that, jag pallar inte hahaha.. Weiiirrrdooo!!!

Grannarna har fest, vi sitter framför våra datorer, min fb fungerar inte.

Jag pratade med Emmy idag, hon har äntligen skaffat mobil!

Grannfajten som började igår med en bil som blev towed away blev värre imorse när vi upptäckte att Annis bil var rispad all over. Helt jävla sjukt!

Vi åkte till fashion valley, jag köpte en wet west så nu kan jag börja springa i djupare vatten, en ryggsäck så jag slipper släpa på alla mina böcker, sen köpte jag en söt blommig jacka och tre träningslinnen samt en t-shirt med its a long way to the top. Haha soo coool :)

Hubbabubba är supergott, tråkigt att smaken försvinner så fort.

I dag efter loppet åkte vi till stranden och slappade där i två timmar. Corona beach hahaha hur kunde det bli så fel, jag glömde ju bara två bokstäver.

Jag är kissnödig hela tiden, jag springer på toaletten hela tiden, jag måste kolla upp om det är något fel på mig.

Imorgon ska jag plugga, jag ska granska en artikel och räkna massa matte. Chris ska till stranden men jag stannar nog hemma eller sticker till study hall.

Jag på väg in i mål och en trött fia i mål. Killen som klappar om mig är vår coola track coach han är så himlans rolig och han verkar jättebra! 2.06 here I come!

Det kommer dyka upp bättre bilder, det här var några bilder som Lee tog med min kamera.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Kissar hela tiden.. illamående.. Hmm..



Är du gravid???

Postat av: Mum

Säkert uvi igen...

2009-09-20 @ 10:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />