FIA - One, two, three, goooo aztecs!


Första tävlingen avklarad. Det gick superduperbra, eller det kändes superduperbra i alla fall. Jag klarade av den långa backen som är brant som en vägg. Sista två km ökade jag farten och spurtade sista 300m. Det kändes riktigt bra! Jag är så himla nöjd att jag presterade så bra :) Vårt lag presterade bra med tanke på den hårda träningperiod vi är inne i just nu. GOOD JOB LADIES!

"So, that's a very good
thing. Kudos to Josephine, who ran the closest to her potential by
following the same pattern as the workouts"

Josefine Koskinen (7:00-7:05)
20:15 (=6:31 pace: 6:28,7:09,6:06)


Överst är ett utklipp från dagen email från coach.  Under den kommer mina tider.

Överst är den tid som coach sa åt mig att hålla i alla fall på the first mile som är ca 1600m. Sen kommer min sluttid ( min snitttid per mile: 1 mile, 2 mile, 3 mile)


Kommentarer
Postat av: mum

good work :O)

2009-09-20 @ 10:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />