FIA - Niiicceeee

Det blev en dag på stranden. Först åkte vi till Dennys och åt brunch, jag åt pancakes puppies som jag doppade i sirap, det var supergott! Det var som pankaksköttbullar typ, och friterat runtomkring. MUMS! Sen åkte vi till stranden och flög med i vågorna, jag hamnade under den sista vågen, det var läskigt för den var bamsestor och jag fick verkligen kämpa för att komma upp och min bikini åkte av, min trosdel var nere vid knäna och min topp var down down så jag låg kvar under vattnet och försökte fixa till det snabbt men då kom en till våg som jag gled med. Haha jag har sand i min i bikini mellan tyglagrena och jag har ingen aning om hur jag ska få ut det.

Nu ska dom andra kolla på film, jag måste verkligen plugga. Jag läste några sidor på stranden men inte alls så många som jag hade behövt läsa. bläää!


Ryan och Anniii :)



Haha flumm


I'm soo happy



Hoppdag idag på mission beach haha :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha.. Jag kan se framför mig hur du försöker få ordning på din bikini.. De andra måste ha skrattat rejält åt dig! =)



Ni verkar ha det bra där i Amerikat.. Najs!



Och du ser ut att ha fått lite mer färg på din kropp! Du är inte lika alvedonvit längre... :-P



KRAM

2009-09-07 @ 08:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />