FIA - Lördag

Tog en sovmorgon och sov ut, men konstigt nog vaknade jag pigg redan klockan åtta. Jag låg kvar i sängen för att åtta är alldeles för tidigt att kliva upp på en sovmorgon haha. Anni är och tränar men jag har vila idag.

Nu ska jag äta frukost och försöka få mamma att logga in på skype så jag får se hennes nya tatueringar :) Jag vet vad en tatuering är, men jag har ingen aning om vad den på ryggen föreställer.

Om en timme ska jag cykla till skolan och göra min matteläxa som ska in på måndag. Jag ska sitta i math lab och göra den så om jag har några frågor så kan jag fråga där, bra va!

Efter matten som jag måste bli klar med idag, om jag ska hinna med allt annat, så ska jag och Anni åka till down town och gå runt. Jag har aldrig varit där, så det ska bli nice!

Ikväll kommer Anni säkert vilja gå på någon fest, men jag har ingen lust, jag vill inte gå på någon juckfest, så jag kommer nog stanna hemma framför tvn.

Imorgon kommer Chris tillbaka, då ska vi till stranden eller poolen. Men jag måste göra min religionsuppgift också,  jag ska jämföra guds uppenbarelse för abraham jacob noah och moses. Två sidor med dubbelt radavstånd. Jag måste bli klar med den på måndag för nästa vecka måste jag försöka bli med historian redan på onsdag eller torsdag för jag måste gå till en tutor med den innan jag lämnar in den på fredag. Jag fick alldeles för många stavfel och grammatiska fel på mitt förra papper som jag fick tillbaka igår, läraren sa åt mig att ha en draft redo dagen före och besöka en tutor som kunde gå igenom det. Problemet är att det är svårt att skriva när jag inte riktigt förstår allting, det är svårt när jag alltid för arbetet kvällen innan, det är svårt när jag måste växla med att skriva dåtid och nutid, det är svårt för att det är svårt. '

Nu kurrar magen, ska äta mina blåbärsflingor med mjölk. Blåbär är mumsigt! Igår åt jag en blåbärsbagel, visste ni att en bagel är lika mycket som fyra skivor bröd? Haha woopps! 


I'm gonna be a superstar
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />