FIA - Livet i bastun

Jag jagade precis ut flugan ur mitt rum, samma visa varje kväll, jag märker att det är en fluga i mitt rum, jag släcker alla lampor och tänder ute i hallen, lurar ut flugan och stänger snabbt igen dörren. Jag hatar flugor som surrar när jag ska sova, eller sätter sig i ansiktet på mig, grrr!

Det är superdupervarmt här i San diego, det ska vara varmt hela veckan, det är runt 45 grader, känns som jag sitter i en bastu som har blivit avstängd men som fortfarande är varm när jag går ut, jag svettades järnet när jag cyklade till athletic center för att göra mina core övningar för stärka ryggen. I tisdags så stektes jag på banan med trackteam, imorgon ska jag springa distans med xc laget som ska till stanford university i helgen och springa, ja inte alla men topp 5, soffipropp ska ni springa där?

Vill ni höra men ganska rolig sak men inte alls så rolig, jag har varit förskyld. Haha hur kan man bli förskyld när det är så himlans varmt, det är lite komiskt faktiskt. Men det var efter racet i lördags som min röst blev konstig, nu är den bättre men jag har inte kunnat träna p ga halsen, ska köra ett hårt banpass på fre eftersom jag inte kunde köra i tisdag, då det fick bli några lätta stegringar för fröken koskinen.

Jag hoppas att A tränar med oss på fredag, för dom andra tjejerna i trackteamet som jag tränar med snackar inte med mig, jag vill springa med xc tjejerna för dom är toppen, men jag antar att jag måste ge de andra tjejerna en chans, jag har bara tränat med dem två gånger, och dom pratar kanske med mig om jag pratar med dem, jag får se hur det blir :) Haha dom är snälla, det är inte det!

S kom upp tidigare och vi pratade, allt var som vanligt, det var roligt att prata med honom igen :)

Ikväll efter study hall cyklade jag till starbucks och satt där i två timmar och pluggade och mumsade på scones och latte, när jag sa till tjejerna att jag skulle cykla iväg till starbucks så trodde dom jag skulle på date, dom var helt häpna när jag sa att jag skulle cykla dit och sätta mig där helt själv och plugga, vad är det som är så konstigt med det? haha dom tyckte det var konstigt i alla fall.

Chris åker på fredag morgon och kommer hem söndag morgon, vad ska jag göra hela helgen utan henne? Buhuuu soo boring! jag ska fråga om S vill hitta på något med mig, men vad finns det att göra, stranden eller poolen för det kommer vara för varmt för att göra något annat.

tutors är bäst, jag blev klar med min matte läxa igår som ska in imorgon och idag blev jag klar med min eng läxa som ska in på fre. Imorgon har jag bara historian, läsa 20 sidor och skriva en sida om texten och svara på några frågor. GREAT!

I helgen måste jag i för sig skriva en uppsats till religionen och plugga matte för vi fick hemläxa över helgen.

Jag börjar tycka det är lite småjobbigt att inte få ett hejdå eller hej tillbaka.. Come on hur svår ska det vara?
Men jag antar att det är upp till mig om jag vill störa mig på det eller inte.

Jag vaccinerade mig idag, hepatit b andra sprutan, det gjorde JÄTTEont, kommer inte ihåg att det gjorde så ont sist jag tog den. Blää och nu gör min arm ont, haha!

TBL var riktigt bra empan, tack för tipset! Nu kommer jag boka in ännu en tv kväll, måndagar one three hill och gossip och onsdagar the beautiful life, torsdagar vampires life eller vad det nu hette..

Killen som jag mötte förra veckan är riktigt knasig faktiskt. No more comments haha

Pratade med mamsen på skype idag när jag lagade lunch, fick se åffe också,och jag fick kämpa för att inte börja gråta, vill verkligen krama om henne, saknar mina puppisar!

Min mobil är konstig, jag kan inte smsa, bara ringa.

I dag funderade jag seriöst på att skriva diskschema, men jag antar att det blir bättre när vår diskmaskin fungerar igen.

Min mentor vill verkligen att jag ska träffa den där svenska golfspelaren, hon tjatar om det varje gång jag träffar henne, det är som att hon försöker hooka upp oss eller något, helt crazy!

jag mötte den norska golftjejen idag i studyhall och började prata med henne på svenska, inte bra inte bra jag förstod inte allls vad hon svarade och fick fråga gång på gång vad sa du, va va va va va hahaha jag förstår inte hur ni klarar er i texas tjejer, men jag antar att man vänjer sig :)

Nu måste jag sova, jag är trött, flugan är borta, jag har bloggat, mina vader gör inte lika ont längre, jag svettas.

Oj jag måste verkligen sluta upp med mina bibelinlägg och skriva lite varje dag istället. Haha :) Ska försöka bättra mig jag lovar! Miss uu alll <3


jag måste förbättra mig och ta lite mer bilder, men det är svårt att veta vad jag ska ta på och sen vill jag inte se ut som någon turist haha yeaaaahh och nej jag är inte naken jag har bikini på mig på bilden.


Kommentarer
Postat av: mary

smalt inte bort!

2009-09-24 @ 19:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />