FIA - Inbillning

"-Han är bara en kompis " Haha den har man ju inte hört förut...

Kom igen, man kan väll smsa varje dag med en killkompis, eller? hahaha

Vad vet jag? Ingenting! Haa

Jag var på skolans poolparty ett tag, Marianne gick efter typ en timme för hon ska tävla imorgon och den andre Mariane gick en timme senare när S kom. Vi stannade ett tag men han var hungrig så vi åkte hem. Jag åkte med i hans bil så jag lämnade min cykel vid skolan, så jag måste gå tillbaka senare idag och hämta den, eller så hämtar jag den imorgon, jag får se hur jag gör. Det är en halvtimmes promenad, så jag gör det säkert senare ikväll.

Klockan är bara fyra och vi har ingen träning idag. Jag vet inte vad jag ska göra, S sa att jag skulle komma ner eller ringa om jag ville hitta på något. Men jag borde plugga lite först, hmm... Ok ; sova, plugg, promenad, hämta cykel, handla mat på ralphs, äta sushi, jag kan ju äta lax ;) och sen får jag se vad vi ska hitta på senare ikväll. Något roligt blir det i alla fall :) 

TIME FOR POWERNAP! I LIKE!!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />