FIA - I like your accent

Alla tycker om mitt engelska uttal, jag hatar det!

Jag och Chris kom precis hem. Vi har varit på en bamsestor marknad och gått och gått och gått. Jag såg det absolut äckligaste, det var som ett fotbad, folk satt på stolar med sina fötter i bajlar men vissa hade smuts i sina andra lite mindre smuts, jag bara vad är det för olja dom har i baljorna? Men det visade sig vara något detox grej, dom renade sina kroppar och smutsen i bajlorna där dom hade sina fötter var smuts från deras kroppar. Såå jävla äckligt!

Det var inte planerat att åka dit idag det var en ren slumpgrej, jag satt och plugga med Igge och Sarah och dom sa att dom skulle till en marknad med en av deras kompisar och sen frågade dom om jag ville med. Självklart, jag älskar marknader! Jag fick med mig Chris också, hon stack iväg och sprang nu, stackarn hon har jättestora skavsår efter helgens lopp.

Nu måste jag plugga, hann bara sammanfatta tre saker på bibblan innan vi drog till marknaden. PUSSS


Jätteläskig karusell, man sitter i två stora burar och snurrar runt runt runt.
Spana in lillgrabben med hans coola spiderman?superman?- dräkt, cool va ;)


Haha alla är inte med, vi tog med timern och det gick inte så bra,  men sen kom ett gäng killar och tog kortet åt oss.


Haha kolla in killen bakom oss, vi såg honom först när vi kollade igenom bilderna haha...
Sarah i rosa tröja och Igge längst ut är också från sverige :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />